Rabu, 14 April 2010

DERMACOS

Dermacos Comouflage Cream (Foudation)
RM90.00 25ml
PROMOSI RM85.00




D 3-Concealer (Pelindung Cela)
Pelindung cela terbaik! Gunakannya untuk melindungi cela dan kecacatan, bintik2 hitam, kemerahan dan tentunya jerawat. Gunakannya di bawah bedak asas Dermacos yang bersesuaian dengan tona kulit anda.
D 4 Foundation for Chinese skin tones
(Bedak Asas untuk tona kulit Cina)
D 4 1/2-Foundation for Malay Skin Tones
(Bedak Asas untuk Tona Kulit Melayu)
D 59-Foundation for Indian & Tanned Malay Skin Tones
(Bedak Asas untuk Tona Kulit India & Melayu Sawo Matang)
D 14-Shading Base / Asas Pembayang @ Shading.
Actually it is meant as Foundation for African skin tones, however it is very famous for Asians to use it to conceal all those unflattering parts of the face. Use it to cover your doublechin, sides of your face to have a slimmer illusion of the face, as well as use it on the sides of your nose to create an illusion of a sharper nose. Not forgetting, use it on the upper parts of your forehead if you have a really wide forehead.
Sebenarnya ia digunakan sebagai bedak asas untuk tona kulit Afrika, namun ia amat terkenal kepada orang-orang Asia untuk menutup bahagian-bahagian wajah yang tidak menarik perhatian. Gunakan untuk menutup dagu yang berlapis, sisi wajah untuk mencipta ilusi wajah yang lebih runcing, juga gunakan pada sisi hidung untuk mencipta ilusi hidung yang lebih mancung. Usah dilupakan, gunakannya juga pada bahagian atas dahi jika anda memiliki dahi yang terlalu luas.
(wah.... siap traslatet lagi.. :-))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan